ΜΙΚΡΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΟ-ΝΙΚΟΛΑΐΤΙΚΕΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΤΟΥ κ. ΗΡΑΚΛΗ ΦΙΛΙΟΥ
Λόγῳ τοῦ ὅτι ἔχει πέσει εἰς την προσωπικήν ἀντίληψίν μας ἕνα δολερό κείμενο
[Δεῖτε ΕΔΩ: https://katanixis.blogspot.com.cy/2016/08/blog-post_52.html#comment-form
] πού καλλιεργεῖ ἀνεπαίσθητα, μᾶλλον, την αἵρεσιν τοῦ
Νικολαϊτισμοῦ, και ἐξ αἰτίας τῶν θερμῶν
παρακλήσεων ὑπό τινῶν ἀγαπητῶν ἀναγνωστῶν μας ἐπιθυμοῦμεν να καταγράψομεν τά ἑξῆς:
ΠΡΟΣ ΑΞΙΟΤΙΜΟΝ κ. ΗΡΑΚΛΗΝ ΦΙΛΙΟΝ
Ἀγαπητέ κύριε Ἡράκλη χαῖρε!
Σᾶς ἐρωτῶ: Εἶναι ὁ Νικολαϊστισμός Γνωστικίζουσα αἵρεσις, ἤ δέν εἶναι; Ἔχει καταδικασθεῖ ὑπό τῆς Ἐκκλησίας, ναί ἤ οὔ;
Ὁ Θεάνθρωπος Χριστός μας σέ ειδικήν Ἐπιστολή Του κατά τοῦ Ἐπισκόπου τῆς Περγάμου και τοῦ Ἐφέσου («μνημόνευε οὖν πόθεν πέπτωκας, καὶ μετανόησον καὶ τὰ πρῶτα ἔργα ποίησον· εἰ δὲ μή, ἔρχομαί σοι ταχὺ καὶ κινήσω τὴν λυχνίαν σου ἐκ τοῦ τόπου αὐτῆς, ἐὰν μὴ μετανοήσῃς. 6 ἀλλὰ τοῦτο ἔχεις, ὅτι μισεῖς τὰ ἔργα τῶν Νικολαϊτῶν, ἃ κἀγὼ μισῶ.») εἰς τήν Ἀποκάλυψιν τοῦ Ἰωάννου, ἀσκεῖ εἰδικήν [φοβεράν] ἀναφορά περί τοῦ Νικολαϊστισμοῦ... [ᾆράγε] ποῖα [να] εἶναι ἡ ἐρμηνεία τῶν Πατέρων περί τοῦτης;
Ἀγαπητέ κύριε Ἡράκλη χαῖρε!
Σᾶς ἐρωτῶ: Εἶναι ὁ Νικολαϊστισμός Γνωστικίζουσα αἵρεσις, ἤ δέν εἶναι; Ἔχει καταδικασθεῖ ὑπό τῆς Ἐκκλησίας, ναί ἤ οὔ;
Ὁ Θεάνθρωπος Χριστός μας σέ ειδικήν Ἐπιστολή Του κατά τοῦ Ἐπισκόπου τῆς Περγάμου και τοῦ Ἐφέσου («μνημόνευε οὖν πόθεν πέπτωκας, καὶ μετανόησον καὶ τὰ πρῶτα ἔργα ποίησον· εἰ δὲ μή, ἔρχομαί σοι ταχὺ καὶ κινήσω τὴν λυχνίαν σου ἐκ τοῦ τόπου αὐτῆς, ἐὰν μὴ μετανοήσῃς. 6 ἀλλὰ τοῦτο ἔχεις, ὅτι μισεῖς τὰ ἔργα τῶν Νικολαϊτῶν, ἃ κἀγὼ μισῶ.») εἰς τήν Ἀποκάλυψιν τοῦ Ἰωάννου, ἀσκεῖ εἰδικήν [φοβεράν] ἀναφορά περί τοῦ Νικολαϊστισμοῦ... [ᾆράγε] ποῖα [να] εἶναι ἡ ἐρμηνεία τῶν Πατέρων περί τοῦτης;
[Καὶ τῷ ἀγγέλῳ τῆς ἐν Περγάμῳ ἐκκλησίας γράψον· τάδε λέγει ὁ ἔχων τὴν ρομφαίαν τὴν δίστομον τὴν ὀξεῖαν· οἶδα
τὰ ἔργα
σου καὶ ποῦ κατοικεῖς·
ὅπου ὁ θρόνος τοῦ σατανᾶ· καὶ κρατεῖς τὸ ὄνομά μου, καὶ οὐκ ἠρνήσω τὴν πίστιν μου καὶ ἐν ταῖς ἡμέραις αἷς ᾿Αντίπας ὁ μάρτυς μου ὁ
πιστός, ὃς ἀπεκτάνθη παρ᾿ ὑμῖν, ὅπου ὁ σατανᾶς κατοικεῖ. ἀλλὰ ἔχω κατὰ σοῦ ὀλίγα, ὅτι ἔχεις ἐκεῖ κρατοῦντας τὴν διδαχὴν Βαλαάμ, ὃς ἐδίδαξε τὸν Βαλὰκ βαλεῖν σκάνδαλον ἐνώπιον τῶν υἱῶν ᾿Ισραὴλ καὶ φαγεῖν εἰδωλόθυτα καὶ πορνεῦσαι. οὕτως ἔχεις καὶ σὺ κρατοῦντας τὴν διδαχὴν τῶν Νικολαϊτῶν ὁμοίως. μετανόησον
οὖν· εἰ δὲ μή, ἔρχομαί σοι ταχὺ
καὶ πολεμήσω μετ᾿ αὐτῶν ἐν τῇ ρομφαίᾳ τοῦ στόματός μου. ῾Ο ἔχων οὖς ἀκουσάτω τί τὸ Πνεῦμα λέγει ταῖς ἐκκλησίαις. Τῷ νικῶντι δώσω αὐτῷ τοῦ μάννα τοῦ κεκρυμμένου, καὶ δώσω αὐτῷ ψῆφον λευκήν, καὶ ἐπὶ τὴν ψῆφον ὄνομα καινὸν
γεγραμμένον, ὃ οὐδεὶς οἶδεν εἰ μὴ ὁ λαμβάνων.] (Ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννου, Β΄ 12-17).
Φαίνεστε μελετηρός καί ἔξυπνος ἄνθρωπος, ἀναμένω, μία σοβαρήν θεολογικήν [και] ἀποδεικτικήν ἀπάντησιν.
Ὁ ἀξιότιμος Καθηγητής μας (πλήν "τίμιος" ἀρχιοικουμενιστής) κύριος Χρυσόστομος Σταμούλης, ὑποστηρίζει πλανερῶς καί φανατικά, τίς αἱρετίζουσες πλάνες τοῦ Νεορθόδοξου κ. Χρήστου Γιανναρᾶ καί ἀσκεῖ εἰς τό ἐν λόγῳ ἀκαδημαϊκόν ψευδο-ἐγχειρίδιόν του «Ἔρως καί θάνατος» ἀπαράδεκτην καί σαθρέστατην κριτικήν κατά τοῦ ὁσίου Γέροντος Θεοκλήτου Διονυσιάτου.
Ὁ ἀξιότιμος Καθηγητής μας (πλήν "τίμιος" ἀρχιοικουμενιστής) κύριος Χρυσόστομος Σταμούλης, ὑποστηρίζει πλανερῶς καί φανατικά, τίς αἱρετίζουσες πλάνες τοῦ Νεορθόδοξου κ. Χρήστου Γιανναρᾶ καί ἀσκεῖ εἰς τό ἐν λόγῳ ἀκαδημαϊκόν ψευδο-ἐγχειρίδιόν του «Ἔρως καί θάνατος» ἀπαράδεκτην καί σαθρέστατην κριτικήν κατά τοῦ ὁσίου Γέροντος Θεοκλήτου Διονυσιάτου.
Ποῦ ἀκριβῶς, περί τοῦ σεξομανιστικοῦ νεο-Νικολαϊστισμοῦ, εἴχεν ἄδικον καί λάθεψεν ὁ μακαριστός ὅσιος Γέρων;
Ἐπίσης: ἐντός τῶν Γνωστικιστικῶν κακόδοξων τάσεων (πού θεωροῦσαν τό σώμα ὡς κακόν) ὑφίσταντο καί σωρηδόν ἄλλες ἀκραίες, ἡδονιστικές καί πανσεξουαλικές (αἱρετικές δοξασίες) τάσεις (π.χ. Νικολαϊστισμός κ.ἄ.), ὅπως ὁ κιναιδισμός, πορνεία, μοιχεία, ὄργια κ.λπ.· τό ἐρώτημά μας εἶναι:
ἡ Ὀρθόδοξη Πατερική καί Καθολική Ἐκκλησία, ποῖαν ἀκριβῶς στάσιν ἔλαβεν ἀλλά καί διατηρεῖ κατά τῶν Γνωστικῶν; Ποιοί εἶναι, τήν
σήμερον, οἱ σύγχρονοι
Γνωστικοί, πού λατρεύωσιν μανικῶς τό SEX ἀντί τόν θεῖον ἔρωτα;
Ποίος Θεοφόρος Πατήρ τῆς Ἐκκλησίας (ἀναγνωρισμένος καί ἐκ τῶν Δυτικῶν) κάνει εἰδική [ἀλλά] καί ἀντιαιρετική, συνοπτική ἀναφορά, περί τῶν ἀρχαίων αἱρετικῶν Γνωστικῶν μαζί καί περί/κατά τῶν Νικολαϊτῶν;
Τό ὁμολογῶ, ὅτι ἀπό τήν στιγμή πού συμβαδίζεις μέ τήν πλανεμένη τάσιν τοῦ καλοῦ μου δασκάλου κ. Σταμούλη, ἀπαξιώνω (διότι φοβάμαι [πολύ] μή ξαναδηλητηριασθῶ) νά μελετήσω μέχρι τέλους καί σέ βάθος τό γραπτό σου.
Ὅμως ἵνα μή νομίζεις, ὅτι δέν δύναται νά ἀνσκευασθεῖ τό ἱδεολοπητικόν ἀρθρίδιόν σου, ἐστιάζω ΜΟΝΟ σέ τοῦτον τό παράδοξον/κακόδοξον σημεῖον: "Ο Χριστός ποτέ δεν ήλεγξε και δεν κατέκρινε κανέναν για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις και σχέσεις"...!
Ποίος Θεοφόρος Πατήρ τῆς Ἐκκλησίας (ἀναγνωρισμένος καί ἐκ τῶν Δυτικῶν) κάνει εἰδική [ἀλλά] καί ἀντιαιρετική, συνοπτική ἀναφορά, περί τῶν ἀρχαίων αἱρετικῶν Γνωστικῶν μαζί καί περί/κατά τῶν Νικολαϊτῶν;
Τό ὁμολογῶ, ὅτι ἀπό τήν στιγμή πού συμβαδίζεις μέ τήν πλανεμένη τάσιν τοῦ καλοῦ μου δασκάλου κ. Σταμούλη, ἀπαξιώνω (διότι φοβάμαι [πολύ] μή ξαναδηλητηριασθῶ) νά μελετήσω μέχρι τέλους καί σέ βάθος τό γραπτό σου.
Ὅμως ἵνα μή νομίζεις, ὅτι δέν δύναται νά ἀνσκευασθεῖ τό ἱδεολοπητικόν ἀρθρίδιόν σου, ἐστιάζω ΜΟΝΟ σέ τοῦτον τό παράδοξον/κακόδοξον σημεῖον: "Ο Χριστός ποτέ δεν ήλεγξε και δεν κατέκρινε κανέναν για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις και σχέσεις"...!
Πρόκειται κατά
τήν ταπεινήν μας ἄποψιν,
περί κατάφωρης διαστροφῆς, τῆς θεανθρωπίνης στάσεως, ἔναντι τῶν ἁμαρτωλῶν ἐνεργειῶν.
Διότι ὁ Μέγας Διακριτικός Κύριός μας, γνώριζε [ΑΡΙΣΤΑ] τά ἀποτελέσματα καί τίς συνέπειες τῆς ἁμαρτίας, καί ὅτι ἡ ἐνέργειά της, αὐτοκατακρίνει ἐσωτερικά, τόν διαπράξαντα αὐτήν. Τό ἐρώτημα πού σαφῶς προκύπτει, γιά ὅσους ἐπιθυμῶσιν τήν ἀλήθειαν τοῦ πράγματος εἶναι:
Διότι ὁ Μέγας Διακριτικός Κύριός μας, γνώριζε [ΑΡΙΣΤΑ] τά ἀποτελέσματα καί τίς συνέπειες τῆς ἁμαρτίας, καί ὅτι ἡ ἐνέργειά της, αὐτοκατακρίνει ἐσωτερικά, τόν διαπράξαντα αὐτήν. Τό ἐρώτημα πού σαφῶς προκύπτει, γιά ὅσους ἐπιθυμῶσιν τήν ἀλήθειαν τοῦ πράγματος εἶναι:
Γιατί τότε ὁ Θεάνθρωπος Χριστός μας, ὅταν θεράπευεν ἀμαρτωλές καί ἀμαρτωλούς, τούς ἔδιδεν ΑΥΣΤΗΡΑ ἔντολήν [προϊσοποίησιν] "πορεύου καί μηκέτι ἁμάρτανε" (οὔπς συγνώμη
κ. Ἡρακλή, ἀλλά ὅλως παραδόξως διαγράφεται(;) [ἤ ἀποσιωπεῖται] τό ἐν λόγῳ ρηθέν Του) μιᾶς καί κατά ὅπως φαντάζονται, οἱ φαντασιόπληκτοι καί διαστροφεῖς τῶν Γραφῶν, ὅτι ὁ Χριστός δῆθεν δέν
κατέκρινε τούς ἀμαρτωλούς;
Ὅντως ὁ Κύριος, δέν κατέκρινε ΚΑΝΕΝΑ ἁμαρτωλόν, ἀλλά
κατέκρινεν καί ἐπολέμησεν,
ΑΥΣΤΗΡΑ, ἵνα
καταργήσει τά ἔργα τοῦ σκότους καί αὐτήν τήν ἁμαρτία.
Κατέκρινεν ὅμως καί ἁμαρτωλούς, (μή
γράφομεν καί ἀσυναρτησίες
ἀξιότιμε κύριε Ἡράκλη) · κατέκρινεν τούς αἱρετικούς Φαριζαίους (οἱ Φαριζαίοι ὡς
γνωστώτατον, ὑποκριτικόν
Ἱερατεῖον, δέν εἴχασιν
σαρκικόν φρόνημα, καί ἦτο καθῶς νομίζετε, ἀπείραστοι
σαρκικῶν πράξεων ἀλλά καί ὑπέρ
ἄνω σαρκικῶν ἡδονῶν;)· κατέκρινεν [καθῶς πολύ ὀρθά
γράψατε] τούς ὑποκριτές·
κατέκρινεν ὅμως καί τούς ἀμετανόητους,
ἀλλά καί
τούς ἄπληστους
πλουσίους.
Συνέλθετε (!) σεβαστέ ἀδελφέ μας, διότι, τά νεο-νικολαϊτικά (παρα)ληρρήματα, ἦτο καί εἶναι, [τῆς μόδας] σαρκικόν φρόνημα, ψυχική νόσος. Οἱ [ἁγίες] Γραφές δέν μελετώνται καί οὔτε ἐρμηνεύωνται, μέ Γιανναραίϊκον ἤ Σταμούλειον, [ἐξάπαντος] κακόδοξον φρόνημα, ἀλλά μέ Πατερικόν [φρόνημα].
Οἱ ἅγιοι Πατέρες, ὅταν ἐμιλούσαν καί ἔγραφαν, περί ἔρωτος, ἦτο καί εἰς ἐρωτικήν κατάστασιν καθαρμοῦ-φωτισμοῦ και ἐρασμικῆς θεώσεως, ἐνῶ ἐμεῖς, καλά-καλά, ὡς καθολοκληρίαν, ἀφώτιστοι καί ἀχαρίτωτοι, ψευδο-χριστιανοί, μιλάμεν περί ἔρωτος καί φανταζόμαστε, νοερῶς, τά περί ὀμαλοῦ καί ἀνωμάλου (παν)σεξουαλισμοῦ…!
Συνέλθετε (!) σεβαστέ ἀδελφέ μας, διότι, τά νεο-νικολαϊτικά (παρα)ληρρήματα, ἦτο καί εἶναι, [τῆς μόδας] σαρκικόν φρόνημα, ψυχική νόσος. Οἱ [ἁγίες] Γραφές δέν μελετώνται καί οὔτε ἐρμηνεύωνται, μέ Γιανναραίϊκον ἤ Σταμούλειον, [ἐξάπαντος] κακόδοξον φρόνημα, ἀλλά μέ Πατερικόν [φρόνημα].
Οἱ ἅγιοι Πατέρες, ὅταν ἐμιλούσαν καί ἔγραφαν, περί ἔρωτος, ἦτο καί εἰς ἐρωτικήν κατάστασιν καθαρμοῦ-φωτισμοῦ και ἐρασμικῆς θεώσεως, ἐνῶ ἐμεῖς, καλά-καλά, ὡς καθολοκληρίαν, ἀφώτιστοι καί ἀχαρίτωτοι, ψευδο-χριστιανοί, μιλάμεν περί ἔρωτος καί φανταζόμαστε, νοερῶς, τά περί ὀμαλοῦ καί ἀνωμάλου (παν)σεξουαλισμοῦ…!
Τοῦ Παναγιώτου Π. Νούνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου